LT. Col Gheorghe Catalin

La Calarasi si Lehliu Gara, IGSU a trimis corpul de Control al Institutiei pentru a verifica gravele acuzatii aduse celor doi conducator de Unitati, si Lt. Col Gheorghe Catalin.

Aspectele sesizate tineau de constituire si aparenenta la Grup de Crima Organizata, delapidare, furt de bani si motorina, debandada greu de inchipuit in unitati, lipsa echipamentelor de protectie, umilirea soldatilor, promovari pe pile, etc.

Dupa un desant de inspectori, IGSU confirma faptele semnalate de Experimentul Lehliu, urmand ca General- Maior Dan Paul Iamandi sa aplice masurile corective necesare.

Insa Domnul General se misca greu, iar in Lacomi Land, taram de o rara frumusete cu oameni harnici si blanzi, nu merge cu hartii fara valoare!

-Noi capul lui Gheorghe si Paduraru vrem!

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [305.96 KB]

Macaraua de 500.000 euro.

Consiliul Judetean Calarasi, prin Iliuta Vasile, atunci si acum Presedinte de Consiliu Judetean, a achizitionat pentru ISU Calarasi, mai tot ceea ce a fost necesar pentru buna dotare si functionare a unitatiilor de Pompieri si SMUDR din Judetul Calarasi.

Astfel, au fost achizitionate grupuri de pompare pentru inundatii, echipamente de descarcerare si unitati mobile de interventie in caz de dezastru si o macara pentru Situatii de Urgenta, noua care a costat 500.000 EURO.

Macaraua, in loc sa fie in stare de functionare si gata de interventie, zace la Lehliu Gara, afara in zapada si gheata, defecta si fara echipaj de deservire.

-Ce inseamna asta? Inseamna ca macaraua, a fost cumparata degeaba, aiurea, bani aruncati, asta in timp ce conducatorii ISU Calarasi si ISU Lehliu Gara sunt incapabili sa trimita o mana de Pompieri la pregatire ca Legatori de Sarcina si incapabili sa gaseasca o magazie in care macaraua sa stea protejata!

Macaraua defecta

Macaraua capabila sa ridice camioane rasturnate, sa intervina in caz de dezastru, mai ales tinand cont de coruptia din Judet si de modul in care Rafinaria Prio/Bunge si Ameropa, au primit autorizatiile ISU, a fost defectata de infiltratii lui Iacomi in unitatea Lehliu Gara (ISU), acestia in joaca au lasat blocul de ridicare pe pamant (carligul) si printr-o manevra gresita au fortat cablurile care su sarit de pe tambur si macaraua a devenit inoperabila. Cateva luni mai tarziu, macaraua a fost dusa la reparat ( pe bani seriosi) si azi, teoretic, macaraua ISU Calarasi ar trebui sa fie functionala si sa aiba echipaj!

Mai mult decat atat, macaraua de 0.5 mil euro, este defecta si la sistemul hidraulic, in sensul ca nu ramane calata, adica daca ridici o greutate, aceasta se poate rasturna sub greutate, din cauza ca „la gol”, adica fara sarcina, calele hidraulice pierd presiune, ceea ce indica o pierdere de ulei hidraulic, cel mai probabil in distribuitor!

Fara a remedia defectiunea, macaraua, in fapt nu poate fi folosita!

Echipajul lipsa

Macaraua ISU Calarasi, utilaj nou, a fost data spre utilizare ISU Calarasi, care nu are conducator capabil sa aiba grija de macara! Astfel, timp de 6 luni, Col Paduraru Adrian si (cel care fura de la morti), nu au fost capabili sa iscirizeze o mana de legatori de sarcina! Exista doar 3 macaragii, insa macaraua are nevoie de Legatori de Sarcina Iscirizati, adica pregatiti de o firma autorizata ISCIR. Pentru spuma ISU Calarasi, o astfel de sarcina s-a dovedit coplesitoare si imposibil de realizat!

Rezultatul= Consiliul Judetean Calarasi a dat spre folosire utilajul de 0,5 mil de euro unei Unitati Militare condusa de oameni incapabili sa gestioneze utilajul! Adica banii sunt aruncati pe geam!

In acelasi timp de Ziua Nationala a Romaniei, Lt. COl. Paduraru Adrian a fost ridicat in grad la Colonel! Pentru ce merite exact, numai ISU Bucuresti stie!

Lasata in zapada si gheata

Lipsiti de interes pentru Macaraua ISU, Col Paduraru a azvarlit macaraua la Lehliu, unde Lt. Col Gheorghe, ocupat sa ii acopere pe Purcarea Ciprian su Dinca Relu Aurelian, nu a mai avut timp sa se gandeasca si la macara. Asa ca este lasata in ploaie, in zapada si in gheata!

Utilajul este OBLIGATORIU A FI PARCAT IN ZONA ACOPERITA! Obligatia tine de faptul ca macaraua este plina de senzori, adica componente electronice, este hidraulica, iar inghetul si dezghetul vor distruge macaraua pana in Martie 2021! Deja intra apa in cabina, aceasta suferind deja multiple cicluri de inghet-dezghet!

In bataie de joc pentru Calaraseni, investitia Consiliului Judetean Calarasi este lasata sa se degradeze, in timp ce umerii conducatorilor se ingreuneaza sub greutatea gradelor si medalilor!

De ce este importanta macaraua

Macaraua poate deservi zona cuprinsa intre Constanta si Bucuresti, chiar pana la Buzau! Asta pentru ca este un utilaj modern si de cea mai inalta calitate. Macaraua poate fi folosita si in cazul deraierii locomotivelor sau a vagoanelor (ridicare in tandem cu 2 macarale spre exemplu). specificul dat de situatiile in care este utilizata macaraua, determina si pregatirea temeinica a legatorilor de sarcina, care trebuie sa ajute la pozitionarea macaralei (calarea) si la prinderea obiectului care se doreste a fi ridicat.

Inregistrare audio cu unul din cei 3 Subofiteri ai ISU Dragalina, desemnati pe macaraua de la Lehliu Gara. Va rog sa observati cat de corect vorbeste, cat de clar, de logic si cat de bine constientizeza problemele din Unitatea ISU. Pe numele lui Dan Condrici, Pompierul nu a fost medaliat, nu a fost promovat, este doar un Pompier! Din modul corect in care acesta s-a implicat si a semnalat problemele, Dan Condrici merita sa se ocupe de Macaraua ISU si sa aiba un cuvant de spus in buna gestionare a utilajelor, ca oricum Paduraru si Gheorghe habar nu au ce sa faca cu utilajul! Pur si simplu nu ii duce capul sa inteleaga complexitatea care deriva din buna gestionare a unui astfel de echipament!

Macaraua in mod normal trebuie insotita de un premergator cu echipaj, un Duster de exemplu, care sa ajute cu girofar la decongestionarea traficului, dat fiind masa si dimensiunile macaralei. Pe scurt, utilajul este o bijiuterie, o mandrie pentru Calaraseni, doar ca este data pe mana unor persoane incapabile sa inteleaga importanta utilajului! Echipajul dedicat deservirii Grupului de Pompare cat si a macaralei, trebuie sa fie „elita ” Pompierilor Militari Calaraseni! Asa ar fi normal!

Grupurile de Pompare

Tot Vasile Iliuta, ( sa nu zica Dl Presedinte de Consiliu Judetean ca nu scriem si de bine) a cumparat prin intermediul Consiliului Judetean, un autocamion cu un grup complex de pompare, pentru inundatii, senilata si altele! Grupul de pompare zace nefolosit in Calarasi. acesta trebuie in mod regulat testat, folosit, pentru a nu ajunge in situatia din Constanta, cand in cazul elicopterului prabusit, barca ISU nu a pornit, motorul fiind defect.

Grupul de pompare trebuie tinut in teste in mod constant si evaluata eficienta si modul de lucru, ca Pompierii sa se obisnuiasca cu echipamentul! Acesta zace insa in Unitatea din Calarasi si numai Sf. Dumitru stie daca si cum se vor descurca Pompierii in caz de inundatii cu echipamentul primit.

Grup de pompare pentru inundatii- pompe de mare capacitate.

Cruda realitate

In Judetul Calarasi, unitatile ISU sunt conduse de persoane cu capacitate manageriala scazuta, incapabili sa gestioneze activitatea de zi cu zi a unitatiilor, macinate de coruptie, furturi, angajari fictive, Crima Organizata, Inspectii ale Pompierilor pentru a aranja pe unul sau pe altul in functie de cum o cer interesele!

Dar ce ramane pentru Calaraseni?

Tot ce ne ramane este sa ne rugam, sa mergem la biserica si sa ne rugam, sa nu aiba loc vre-un accident major, sa nu avem nevoie de macara sau de pompe pentru inundatii.

Cum se descurca altii?

In Judetul Constanta, ISU dispune de un echipament mai modest, o macara gen port-container, fara capacitatea celei din Calarasi, insa folosita corect si cu oameni pregatiti, acestia ating obiective care pentru Calarasi par si sunt imposibile: Macaraua merge si intervine! Incredibil!

In acest material se poate intelege cat de importanta este o astfel de macara. A se retine ca utilajul din Calarasi poate ridica camionul rasturnat cu tot cu remorca, in functie de distanta pana la acesta. Aici se vede de ce este important sa ai legatori de sarcina temeinic pregatiti, capabili sa ajute la evaluarea schemei de ridicare si la legarea obiectelor. Constantenii, ai tarat efectiv camionul, pastrand o mare parte din greutate pe sol, din lipsa de utilaj capabil sa ridice efectiv!

IGSU BUCURESTI

-Noi capul lui Paduraru si al lui Gheorghe vrem!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *